zondag 29 september 2013

George Clooney vlucht naar Italie

See on Scoop.it - Good Things From Italy - Le Cose Buone d’Italia



Volgens de Amerikaanse filmster gaat er niets boven het Europese land. “Ik krijg er de kans om me vrij te voelen. Het is een plaats waar ik naartoe kan vluchten”, vertelt hij aan The Post Online. “Ik lees er scripts, schrijf er, of nodig mijn vrienden uit. Het is heerlijk om de tijd te nemen voor een twee uur durende lunch, zoals de Italianen doen. “In het leven gaat het niet om rijkdom; het gaat om de tijd nemen voor dingen en er echt van genieten. Dat kunnen de Italianen als geen ander”, vindt George.


Ook vrienden van de Hollywoodster zijn dol op het Italiaanse leven. “Mijn vrienden zien mijn huis aan het Comodormeer als hun huis. Ze komen er zelfs als ik er niet ben.”




See on telegraaf.nl

via Tumblr http://italianentertainment.tumblr.com/post/62647995534