zondag 22 december 2013

Lago di Garda, Italia » Beyoutiful World

See on Scoop.it - Good Things From Italy - Le Cose Buone d’Italia



Het Gardameer in Italië is een bijzonder gebied. Ik weet nog dat we vroeger op de camping in Noord-Brabant stonden, met onze caravan direct aan een plas water. Mijn ouders riepen dan graag dat het op de camping drie weken leven was zoals aan het Gardameer. Het was altijd heerlijk op de camping, dus dan moest het aan het Gardameer wel even heerlijk zijn..


In de zomer van 2012 bracht ik het Gardameer écht een bezoekje. Vrienden van mij hadden een hotel geboekt en vroegen of ik ook mee wilde op vakantie. Ik wil al-tijd op vakantie, dus die keuze was snel gemaakt. Helaas was hun auto al vol. Met mijn toenmalige vriend besloot ik daarom naar Verona te vliegen en vanuit daar verder te reizen per trein en per boot. Een hele onderneming en het duurde uiteindelijk bijna een dag om van ons vertrekpunt naar de bestemming te komen, maar het was het helemaal waard.




See on beyoutifulworld.nl

via Tumblr http://italianentertainment.tumblr.com/post/70771985991