zaterdag 19 april 2014

Seedorf: ik ga door tot Berlusconi belt

See on Scoop.it - La Gazzetta Di Lella - News From Italy - Italiaans Nieuws



AC Milan-trainer Clarence Seedorf wuift speculaties over een naderend afscheid als trainer van zijn ploeg weg. Een vertrek is volgens de 38-jarige oefenmeester momenteel niet aan de orde.Verschillende Italiaanse media schreven deze week dat Seedorf aan zijn laatste wedstrijden bezig zou zijn bij AC Milan. Zowel de directie als de spelersgroep zouden ontevreden zijn over Seedorf. Maar de oud-middenvelder van Ajax en Real Madrid weet van geen wijken. “Tot het moment dat ik een telefoontje krijg van voorzitter Silvio Berlusconi, ga ik door met mijn werk met de zekerheid dat ik trainer ben van AC Milan.”

See on rtlnieuws.nl




via Tumblr http://bit.ly/1gSPbZU