dinsdag 20 mei 2014

Het Italië-evenement: een aanrader - Italietips

See on Scoop.it - Good Things From Italy - Le Cose Buone d’Italia



Mensen vragen me wel eens “Ik ben al eens op Het Italië-evenement geweest, moet ik daar dan weer naartoe, is het dan nog leuk?” Het antwoord is kort en bondig: JA! Toen we Het ItaliëPunt nog hadden, hoefde ik zelf de vraag zelden zelf te beantwoorden, dat deden klanten onderling wel in de winkel. Wat er dan zo leuk aan is? Nou, gewoon, dat Italië naar Nederland komt! Er gaat geen jaar voorbij dat ik niet met overheerlijke kazen en worsten naar huis ga. Soms ook nog met een ander product, maar als je er zelf staat met een stand, ben je eigenlijk alleen maar in je eigen tokootje en heb je geen tijd om rond te struinen. Maar reken er maar op, dat je lekker kunt shoppen als je daar zin in hebt. Maar ook dat je kunt genieten van optredens, proeverijen, demonstraties en nog veel meer. Voor wie het evenement niet kent: kijk maar eens op de website van Het Italië-evenement, dan kun je zien wat voor nieuws er dit jaar weer is.

See on italietips.nl




via Tumblr http://bit.ly/1gL3mCT