woensdag 25 juni 2014

Italië in een notendop- De Smaak van Italië

See on Scoop.it - Good Things From Italy - Le Cose Buone d’Italia



Mijn broer ging in mei met zijn studievereniging een lang weekend naar Italië, met wel 69 vrienden! Sommigen gingen voor het eerst, anderen waren al eens in het belpaese geweest. In elk geval kregen ze een krantje mee met wat algemene informatie over de reis. Mijn broer vroeg mij iets te vertellen over Italië. Tja, wat schrijf je dan? Waar begin je en waar houd je op? Dit is hoe ik Italië in een notendop heb gepresenteerd:Eat, walk and talk like an ItalianItalië is een paradijs. En wel om een aantal redenen: het eten, de taal en de bezienswaardigheden. Geef je mond, je oren en je ogen de komende dagen dan ook flink de kost en do as the Italians do: geniet van het leven. Niet voor niets hebben de Italianen la dolce vita (het zoete leven) uitgevonden. Zij zijn er meester in ik zal jullie vertellen hoe ze dat doen.

See on desmaakvanitalie.nl




via Tumblr http://bit.ly/1o1zNNj