zaterdag 22 augustus 2015

Zanger Gino Politi voelt zich een Tilburger die uit het Italiaanse Palermo komt

See on Scoop.it - Italian Entertainment And More

EINDHOVEN - Het Italiaanse accent is nog goed te horen bij zanger Gino Politi. Geboren in Palermo en uiteindelijk als zanger terecht gekomen in Tilburg en daar is hij maar wat blij mee. “Ik ben blij dat ik in Brabant terecht ben gekomen, het is hier gezellig en voelt een beetje als Palermo”, aldus Politi.Gino Politi is een muzikale man. Hij leerde zichzelf een aantal instrumenten bespelen. Als bassist kwam hij naar Nederland en speelde met diverse bandjes in nachtclubs. Uiteindelijk is hij gaan zingen en dat is iets wat hij heel graag doet. “Ik kan er goed mijn ei in kwijt en het maakt me blij”, vertelt Politi in de studio van Omroep Brabant
Good Things From Italy’s insight:

Gino is met verschillende muzikale acts te boeken bij Italian Entertainment (http://bit.ly/dU8LWY)


See on omroepbrabant.nl

via Tumblr http://bit.ly/1MEEucT