vrijdag 16 september 2016

Interview met de pizzabakkers van Pizzeria Pompeï - Welkom in Leeuwarden

See on Scoop.it - La Cucina Italiana - De Italiaanse Keuken - The Italian Kitchen

Pizzeria Pompeï is al jaren een begrip in Leeuwarden; vrijwel elke Liwwadder heeft wel eens een bezoekje gebracht aan het gezellige restaurant. Bedrijfsleider en chef-kok Jacques Been en kok Ruud Hoogenboom vertellen over hun ‘binnenkomst’ bij het restaurant en de succesformule achter het restaurant.‘’Als klein jongetje kwam ik al in de zaak; mijn ouders zijn vrienden van de vorige eigenaar van het restaurant. Toen al wist ik dat ik kok wilde worden, de Italiaanse keuken heeft me namelijk altijd getrokken,’’ aldus Been. ‘’Ondanks dat ik geen koksopleiding heb gevolgd heb ik het toch gered. Ik ben er eigenlijk een beetje ingerold en nooit meer weggegaan.’’
See on welkominleeuwarden.nl

via Tumblr http://bit.ly/2cZjzbO