woensdag 3 april 2013

Thomas Berge wil Italiaans huwelijk - Myrthe en de zanger denken aan een mooi landgoed.

See on Scoop.it - Italian Entertainment And More



Myrthe en de zanger denken aan een mooi landgoed.


Thomas Berge wacht even de komst van zijn eerste kind af, maar daarna wil hij zich richten op een huwelijk met Myrthe Mylius. Maar ze trouwen niet in Nederland. “We denken aan een mooi landgoed ergens in Italië”, onthult de zanger in Story.


Myrthe is over zes weken uitgerekend van een zoon. Zij en Thomas willen niet alleen trouwen omdat ze van elkaar houden, maar ook omdat het praktischer is. “Het scheelt veel papierwerk”, zegt Myrthe. “Tegenover ons kindje is het leuker als papa en mama getrouwd zijn. Ik heb al helemaal in mijn hoofd zitten wat voor jurk ik wil. Met een lange sleep, wat kant en een lichte kleur. We zijn aan het rondkijken hoe we het willen doen.”


Thomas vertelt in het weekblad: “Ik wil zo graag kunnen zeggen dat zij mijn vrouw is!” De artiest heeft het aanzoek al helemaal uitgedacht. “Het gaat heel romantisch worden.”


De twee, die nu een jaar samen zijn, gaan niet dit jaar trouwen. Thomas: “Volgend jaar nazomer lijkt me daarvoor een mooie tijd.” Voor Myrthe wordt het niet haar eerste huwelijk. Zij was eerder getrouwd met een Amerikaanse makelaar.




See on shownieuws.tv

via Tumblr http://italianentertainment.tumblr.com/post/47026625724