donderdag 22 mei 2014

Mijn eigen onvergetelijke hotelverblijven in Italië

See on Scoop.it - Vacanza In Italia - Vakantie In Italie - Holiday In Italy



Over de afgelopen 10 jaar heb ik misschien wel in honderden Italiaanse hotels geslapen. Ongeacht de luxe, de ligging of de prijs heb ik aan een aantal hiervan bijzondere herinneringen die ik me wel voor eeuwig bij zullen blijven.Iedere keer als ik de naam hoor van zo’n hotel of ik zie er iets van voorbij komen op een of ander mediakanaal begin ik vanzelf even weg te dromen. Goede herinneringen zijn nu eenmaal ons meest kostbare bezit en juist daarom zou ik iedereen aanbevelen om zichzelf eens te trakteren op een nachtje slapen in een van deze juweeltjes. De plaatsen die ik hieronder noem zijn bij lange na niet allemaal super de luxe, maar ze hebben me wel een dosis nostalgie meegegeven die me laten verlangen naar meer. De hotels waar ik overnacht hebben de publiciteit nauwelijks nodig en als ze je als reisjournalist uitnodigen dan is het vaak omdat ze toch een kamer vrij hadden en een leuk persberichtje zo nu en dan is wel grappig. Ondanks dat moet zo’n bezoek dat meestal via via wordt geregeld, uiteindelijk een strenge dame passeren van een P.R. bureau ergens in London, Milaan of Rome die dat moet goedkeuren.

See on dolcevia.com




via Tumblr http://bit.ly/1tnfsUG