zaterdag 30 januari 2016

Spaghetti frittata, voor restjes van gisteren - Italië met Dolcevia.com

See on Scoop.it - La Cucina Italiana - De Italiaanse Keuken - The Italian Kitchen

Recept voor een spaghetti frittata, lekker tusserdoor of aperohapje, ideaal recept om overgebleven pasta te gebruiken.Hoevaak gebeurt het me niet dat er een restje pasta in het pak overblijft dat net niet genoeg is voor een volgende maaltijd. De voorraadkast lijkt een vezameling van kleine beetjes pasta van diverse soorten in zakjes netjes naast elkaar wachtend op een beurt om samen met een ander restje gebruikt te worden. Is dit dan te danken aan mijn avontuurlijke geest bij het kopen van pasta, want ik koop zelden dezelfde soort.Soms gooi ik het toch maar in de pan en blijf dan zitten met een schaal gekookte pasta waar ik ook niks anders mee kan doen dan het aan de hond op te voeren.
See on dolcevia.com

via Tumblr http://bit.ly/1Ux44mb